חולה שבץ ראשון טופל בעזרת הטייגרטריבר הניתן לבקרה

    היכולת לשלוט במכשיר והאריגה הייחודית שלו אפשרה לי להוציא את קריש הדם בבטחה ולפתוח את כלי הדם בניסיון הראשון
    צבי הדס No Comments on חולה שבץ ראשון טופל בעזרת הטייגרטריבר הניתן לבקרה
    היכולת לשלוט במכשיר והאריגה הייחודית שלו אפשרה לי להוציא את קריש הדם בבטחה ולפתוח את כלי הדם בניסיון הראשון
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רפיד מדיקל, חברה המתמחה בפיתוח מוצרים לצינטורי מוח, הודיעה היום על חולה ראשון שטופל בעזרת המכשיר לפתיחת כלי דם חסומים במוח– טייגרטריבר. הטייגרטריבר מבוסס על הטכנולוגיה הייחודית שפתחה החברה המאפשרת לראשונה לרופא התאמה מושלמת של המכשיר למבנה כלי הדם החסום שגורם לשבץ החריף יחד עם נראות מלאה בזמן השיקוף.

    "אני מרוצה מאוד מהתוצאות ומהביצועים של המכשיר", אומר פרופ' רנה שאפו, ראש המחלקה לנוירורדיולוגיה בביה"ח אלפריד קרופ באסן, גרמניה. "היכולת לשלוט במכשיר והאריגה הייחודית שלו אפשרה לי להוציא את קריש הדם בבטחה ולפתוח את כלי הדם בניסיון הראשון. לטייגרטריבר פוטנציאל קליני נרחב ואני שמח להיות הרופא הראשון שהשתמש במוצר פורץ דרך זה."

    הטייגרטריבר פותח על סמך הפלטפורמה הטכנולוגית הבלעדית של רפיד מדיקל. פלטפורמה זו מבוססת על יותר מ 7 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים מתקדמים המאפשרים לרופא יכולות שליטה ובקרה יוצאי דופן והתאמה רציפה של מידות המוצר לאורך כל הטיפול.

    "המשימה שלנו הינה לבנות מוצרים נוירווסקולרים בטוחים ויעילים אשר מביאים תועלת לחולים ועונים על הצרכים של הרופאים," אמר רונן אקהויז, מנכ"ל החברה. "אנחנו מאוד שמחים מהתוצאה ומהמשוב הקליני שאנחנו מקבלים עבור הטייגרטריבר. אנחנו מאמינים שהטייגרטריבר צפוי להפוך למכשיר המוביל בטיפול בשבץ מוחי איסכמי."



    0 תגובות